Vanhemmat ja lapset istuvat sohvalla perhekahvilassa

Liity jäseneksi

Ovatko lasten asiat lähellä sydäntäsi? Haluatko olla mukana tukemassa lasten ja perheiden hyväksi tehtävää työtä? Tule mukaan muuttamaan monen lapsen, nuoren ja vanhemman arkea paremmaksi!

Liity oman alueesi MLL:n paikallisyhdistyksen jäseneksi ja tuet samalla MLL:n työtä koko Varsinais-Suomessa ja valtakunnallisesti.

Jäsenyys

MLL:n jäseneksi voi liittyä kuka tahansa. Jäsenmaksu on yhdistyskohtainen, keskimäärin 25 euroa vuodessa. Voit liittyä lähimpään paikallisyhdistykseesi tai mihin tahansa MLL:n yhdistykseen Suomessa.

MLL:n jäsenten ansiosta voimme mm. kouluttaa vapaaehtoisia vanhempien, lasten ja nuorten tueksi sekä lievittää yksinäisyyttä avointen kohtaamispaikkojen ja vertaisryhmien avulla. Kouluttamme esimerkiksi perhekummeja vanhempien tueksi ja tukioppilaita turvallisen kouluyhteisön rakentajiksi.

MLL:n jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Yhteiskunta, jossa lapset ja nuoret voivat hyvin, on hyvä kaikenikäisille. Saat lisäksi kaksi kertaa vuodessa Lapsemme-lehden, sekä paljon hyviä jäsenetuja.

MLL:n jäsenenä saat lisäksi kaksi kertaa vuodessa Lapsemme-lehden sekä valtakunnallisia että paikallisia jäsenetuja. Paikallisyhdistyksesi jäseneduista saat parhaiten tietoa yhdistyksesi omilta kotisivuilta.

Jäsenportaali

Oma MLL on kaikkien MLL:läisten jäsenportaali, jonka kautta voit tulostaa tai tallentaa jäsenkorttisi, tutustua jäsenetuihin sekä päivittää jäsentietosi.

Jäsenpalvelu

MLL:n keskustoimisto pitää keskitettyä jäsenrekisteriä jäsenmaksujen laskutusta, jäsenlehden ja -kirjeiden postitusta ja muuta yhteydenpitoa varten. Tietoja ei pääsääntöisesti luovuteta MLL:n ulkopuolelle. Rekisteriseloste on saatavissa keskustoimistosta ja omasta paikallisyhdistyksestäsi.

Jäsenpalvelu
075 324 5540 (ti ja to klo 9–11)
jasenpalvelu@mll.fi

Jäsenedut

MLL:n jäsenenä käytössä on runsaasti niin valtakunnallisia kuin paikallisiakin jäsenetuja moniin yrityksiin. Tietoa valtakunnallisista jäseneduista löydät Mannerheimin Lastensuojeluliiton sivuilta. Oman paikallisyhdistyksesi jäseneduista saat parhaiten tietoa yhdistyksesi omilta sivuilta tai ihan vain kysymällä.

Varsinais-Suomen piirin alueen omat jäsenedut

LähiTapiola Varsinais-Suomi tarjoaa 35 % alennuksen kahden ensimmäisen vuoden lapsivakuutuksien maksuista. Etu koskee uusia LähiTapiola Varsinais-Suomen kautta otettuja vakuutuksia.

Jäsenetu on saatavilla kaikille MLL:n jäsenille, jotka asuvat LähiTapiola Varsinais-Suomen toimialueella. Edun piiriin kuuluuvat seuraavat alueet:

• Turku

10 % alennus kaikissa ravintoloissa MLL:n jäsenille

10 % alennus verkkokaupan tilauksista koodilla MLLVS

10 % alennus kaikista Saaren Taika -tuotteista koodilla MLL2022

1 euron alennus normaalihintaisista elokuvalipuista koko perheelle jäsenkorttia näyttämällä. Etu voimassa vuoden 2023 loppuun asti.

10 euron alennus sirkuskursseista ja sirkusliikuntasynttäreista

10 % alennus InBody-mittauksesta koodilla MLL

5 euron alennus kaikista ajanvarauksista

15 % alennus 12 kuukauden jäsenyydestä. Liity jäseneksi Elixian verkkokaupassa tai kuntokeskuksessa. Saat alennuksen koodilla:
700p270510rpt1