Toiminnan tueksi

MLL risteily 2024

Varsinais-Suomen kevätristeily on risteilty. Iso kiitos sinulle, kun lähdit mukaan! Merellä kohdattiin, iloittiin, opittiin paljon uutta ja mikä parasta – tutustuttiin uusiin MLL-ystäviin. Visaisen pulmapelitehtävän voitto meni MLL Auran yhdistykselle, uskomattomalla alle neljän sekunnin voittoajalla. Kiitos, kun kävit kisaamassa.

Haluamme lisäksi antaa muutaman erityiskiitoksen:

• Kiitos Sanna Mattila MLL Yläneen yhdistyksestä, kun annoit osaamistasi talouspajassa.
  • Kiitos Miia Lehtonen pysähtymisestä kosketuksen äärelle.
  • Kiitos Tapani Tulkki, kun toit keskusjärjestön näkökulman sekä vapaaehtoistoimintaan että vaikuttamistyöhön.
  • Kiitos piirin puheenjohtaja Jussi Mertsola, kun kannustit meitä kaikkia lämmöllä.

Risteilyn työpajojen, kevätkokouksen, sekä muut materiaalit löydät täältä:

Seuraavaa reissua ilolla odottaen,
Miia / miia.paivio@mll.fi
Heidi / heidi.latvala-white@mll.fi
Elizabelle / elizabelle.laine@mll.fi
Tuomas / tuomas.vuorela@mll.fi
Sanna / sanna.kunnasvirta@mll.fi
Sirpa / sirpa.stenstrom@mll.fi
Janina / janina.andersson@mll.fi
Katja / katja.rippstein@mll.fi

Viestinnän vuosikello

Kaipaisiko yhdistyksenne ideoita ja tukea viestintään? Ottakaa viestinnän vuosikello someviestinnän suunnittelun ja tehokkaan toteuttamisen avuksi!

Vuosikello auttaa valmistautumaan vuoden mittaan tuleviin MLL:n omiin ja valtakunnallisiin erikoispäiviin ja tapahtumiin. Tutustu vuosikelloon verkkosivuillamme ja ota viestinnän tuki käyttöösi! Vuosikelloa täydennetään vuoden mittaan, ota rohkeasti yhteyttä piiriin, jos joku tarvitsemasi sisältö puuttuu.

Piirin uutiskirjeet

MLL:n V-S piiri lähettää paikallisyhdistysten hallitusten jäsenille kerran kuukaudessa uutiskirjeen. Kirjeessä tiedotetaan ajankohtaista asioista, tulevista tapahtumista ja kiinnostavista koulutuksista. Uutiskirje lähetetään jäsenrekisterin perusteella hallitusten jäsenille, mutta voit myös erikseen tilata sen alla olevasta linkistä.

Koulutukset

Yhdistystoiminnassa mukana oleville järjestetään runsaasti vapaaehtoisia koulutuksia lähes kaikista toimintaan liittyvistä aiheista! Niin uusien kuin kokeneiden toimijoiden kannattaa tutustua säännöllisesti koulutustarjontaan.

Vapaaehtoisnetin koulutuskalenterista löytyvät kaikki yhdistystoimintaa koskevat valtakunnalliset koulutukset. Sivuston yleisessä tapahtumakalenterissa näet ja voit ilmoittaa myös kaikki muutkin tapahtumat.

OletTärkeä.fi-sivuston koulutuskalenterista löytyvät kaikki piirien ja yhdistysten avoimet vapaaehtoistehtävät ja tulevat koulutukset. Kalenteria voi selata paikkakunnittain ja yhdistykset voivat itse lisätä omia ilmoituksiaan kalenteriin.