Paikallistoiminta

MLL:n paikallisyhdistykset ovat alueellisiä yhdistyksiä, jotka järjestävät omalla alueellaan monipuolista toimintaa lapsille, nuorille ja lapsiperheille.

Paikallisyhdistykset järjestävä tapahtumia, retkiä, liikuntavuoroja, yritysyhteistyötä sekä nuoriso-, ympäristö- ja monikulttuurisuustoimintaa. Lisäksi moni yhdistys pitää alueellaan perhekahvilaa, joka toimii lapsiperheiden avoimena kohtaamispaikkana.

Matalan kynnyksen toimintaa,
sinunkin lähelläsi

MLL:n Varsinais-Suomen piiriin kuuluu 60 paikallisyhdistystä ja toimintaa on Varsinais-Suomen jokaisessa kunnassa. Paikallisyhdistysten toiminta muodostuu vapaaehtoisten ja paikkakunnan omista tarpeista. Toiminta on monipuolista ja siihen voi sitoutua oman kyvyn ja jaksamisen mukaan. Jokainen kiinnostunut on tervetullut mukaan paikkakuntansa yhdistyksen toimintaan, niin osallistujana kuin vapaaehtoisena!

Yhdistysten toiminta on pääsääntöisesti täysin vapaaehtoisvetoisesti suunniteltua ja toteutettua. Muutoksia aikatauluihin ja toimintoihin voi tulla joskus lyhyelläkin varoitusajalla. Kannattaa siis tutustua tarkemmin oman alueen yhdistyksen tarjontaan ja seurata yhdistyksen omaa tiedottamista verkossa ja sosiaalisessa mediassa.

Etsi toimintaa omalta alueeltasi