Mukulamesta

Mukulamesta on MLL:n Laitilan yhdistyksen toiminnan sydän ja avoin kohtaamispaikka kaikille lähialueiden lapsiperheille. Mukulamestassa järjestetään muun muassa perhekahviloita.

Perhekahvilaan saa tulla ja lähteä oman aikataulun mukaan. Toiminta on maksutonta. Aamupalaksi kahvia, teetä, leipää ym hintaan 3€/perhe (varaa käteistä). Ajankohtaiset tiedot löytyvät aina Mukulamestan omilta sivuilta ja MLL:n Laitilan yhdistyksen Facebookista!

Vihtorinkatu 7, Laitila.

Perhekahvila

Perjantaisin klo 9.00-12.00

Perhekahvila on avoin kohtaamispaikka alle kouluikäisten lasten vanhemmille. Toiminta on maksutonta ja ei vaadi etukäteen ilmoittautumista. Perhekahvilan yhteydessä järjestetään usein myös monenlaista perheille ja lapsille sopivaa tekemistä.

Lisäksi iltaperhekahvila vaihtuvina päivinä klo 17.00-19.00.

Vauvakahvila

Tiistaisin klo 9.30-12.00

Vauvakahvila on avoin kohtaamispaikka perheille, joissa vauva on alle 1,5-vuotias. Vauvakahviloihin ei suositella otettavan isompia sisaruksia mukaan, jotta vauvat voivat turvallisesti puuhastella.

Vauvatreffit verkossa

Keskiviikkoisin klo 13.30-14.30

Liity mukaan verkon välityksellä Turun Marakatissa järjestettäville vauvatreffeille kuuntelemaan vauva-arkeen liittyviä asiantuntijoita ja alustuksia. Treffien tulevat aiheet löytyvät aina Marakatin tai Moodin FB-tapahtumista. Verkossa osallistuminen on helppoa ja mukaan pääsee aina alla olevasta linkistä.