Tervetuloa uusituille sivuille!

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Varsinais-Suomen piiri verkkosivut on laitettu aivan uuteen uskoon. Tervetuloa! Kiva, kun tulit testaamaan uusia sivuja!

Uudistus tuo toivottavasti paljon kaivattua selkeyttä, jotta kävijät löytävät sivuiltamme etsimänsä. Monipuolista toimintaamme on pyritty tuomaan paremmin esiin ja jaoteltu aiempaa käyttäjäystävällisemmin.

Apua ja tukea -osiosta löytyy tietoa kaikesta lapsille, nuorille ja perheille tarjoamastamme toiminnasta. Erityisesti Moodin palvelukoonnin kautta on nykyään toivottavasti huomattavasti helpompi etsiä ja löytää kaikki MLL:n tarjoamat mahdollisuudet Varsinais-Suomessa.

Tule mukaan toimintaan -osiosta löytyy kaikki tarvittava tieto vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneille. Erityisesti uusittuun koulutuskalenteriin kannattaa kurkistaa, sieltä löytyy kaikki tulevat koulutuksemme Varsinais-Suomen alueelta.

Paikallisyhdistysten toimintaa koskeva sisältö löytyy jatkossa Yhdistyksille -osiosta, yläpalkista. Se on kotipesä kaikelle yhdistystoiminnan ajankohtaisille asioille, materiaaleille ja ohjeille.

Kaikkea muutakin sisältöä on viilattu ja kohennettu, joten kannatta käydä tutkimassa tarkemmin ihan kaikkia osioita. Uusiminen on ollut laaja työ, joten joitain sisältöjä saataa edelleen uupua, tai sekaan on voinut eksyä rikkinäisiä linkkejä. Jos jotain tuntuu puuttuvan, niin hihkaise toki meille!