Lahjoita rahaa tai osaamista

Haluaisitko olla mukana tukemassa työtä lasten, nuorten ja lapsiperheiden onnellisen elämän hyväksi? Toimintaamme voi tukea monella tapaa!

Rahalahjoitus

Sekä yritykset että yksityishenkilöt voivat tukea piirin toimintaa. Lahjoitusrahat käytetään yleisesti MLL:n Varsinais-Suomen piirin toiminnan tukemiseen tai valitsemaasi kohteeseen.

Rahalahjoitukset voi suorittaa piirin keräystilille:

FI16 4327 0010 2979 41

Viestikenttään voit kertoa, jos haluat kohdentaa lahjoituksesi johonkin tiettyyn V-S piirin tarjoamaan toimintaan.

Merkkipäivälahjoitus

Merkkipäivän lahjarahat voit lahjoittaa MLL:n Varsinais-Suomen piirin toimintaan lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi.

Pyydä ystävääsi tekemään lahjoitus MLL:n Varsinais-Suomen piirin keräystilille:

FI16 4327 0010 2979 41

ja kirjoittamaan tilisiirron viestiosaan oman nimensä, sinun nimesi ja merkkipäiväsi, esim. ”Maija Meikäläinen/Matti Mäkelä 50 vuotta”.

Ilmoitathan yhteystietosi meille:
Talouspäällikkö
Sanna Kunnasvirta
sanna.kunnasvirta@mll.fi

Yritysten kannatusjäsenyys

Yritys voi liittyä MLL:n Varsinais-Suomen piirin kannatusjäseneksi 300 euron vuosimaksua vastaan. Kannatusjäsenmaksun voi maksaa piirin tilille FI84 2057 1800 0210 87. Viestikenttään teksti: ”kannatusjäsenmaksu” sekä yrityksen yhteystiedot.

Lahjoita osaamista

Yritykset tai yksityishenkilöt voivat lahjoittaa myös omaa osaamistaan piirimme käyttöön. Voit tarjota esimerkiksi markkinointiosaamista, tapahtumaorganisointia tai mitä tahansa muuta, minkä koet olevan hyödyksi lapsiperheiden eteen tehtävässä työssä. Ota rohkeasti yhteyttä, niin sovitaan yhteistyöstä tarkemmin!

Keräyslupa

Rahankeräysluvan saaja: Mannerheimin Lastensuojeluliiton
Varsinais-Suomen piiri ry
Rahankeräysluvan myöntäjä: Poliisihallituksen arpajaishallinto