Lapset ensin

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Varsinais-Suomen piiri ry on alueellinen kansalaisjärjestö, joka on edistänyt varsinaissuomalaisten lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia vuodesta 1950 lähtien.

Tukea ja toimintaa

Mannerheimin Lastensuojeluliitto tarjoaa lapsille, nuorille ja lapsiperheille runsaasti erilaista tukea ja toimintaa, paikallisesti ja valtakunnallisesti, livenä ja verkossa. Tutustu mahdollisuuksiin tarkemmin ja lähde itsellesi sopivaan toimintaan mukaan.

Millä Moodilla sinä olet tänään?

Löydät juuri sinun elämäntilanteeseesi sopivaa toimintaa, tukea ja materiaaleja. Halusit sitten mukavaa tekemistä yhdessä lapsen kanssa, vertaisryhmästä tukea, kahdenkeskistä keskusteluapua tai vaikka auttaa muita vapaaehtoisena, MLL tarjoaa varmasti jotain sinulle sopivaa.

Vanhemmat ja lapset istuvat sohvalla perhekahvilassa

Avoimet kohtaamispaikat

MLL:n avoimet kohtaamispaikat ovat alle kouluikäisten lasten perheille suunnattuja perhekahviloita, joissa vanhemmat tutustuvat toisiin, samassa elämäntilanteessa oleviin aikuisiin ja lapset saavat ikäistään leikkiseuraa. Toimintaan ovat tervetulleita myös vaikka isovanhemmat, kummit tai naapurit – kuka oletkaan.

Varsinais-Suomessa toimii kymmeniä perhekahviloita. Katso sinua lähin ja tule tutustumaan!

Liity jäseneksi

Ovatko lasten asiat lähellä sydäntäsi? Haluatko vaikuttaa ja tukea lasten ja perheiden hyväksi tehtävää työtä? Yhdessä muutamme monen lapsen, nuoren ja vanhemman arkea paremmaksi!

MLL:n jäseneksi voi liittyä kuka tahansa. Jäsenmaksu on yhdistyskohtainen, keskimäärin 25 euroa vuodessa. Voit liittyä lähimpään paikallisyhdistykseesi tai mihin tahansa MLL:n yhdistykseen Suomessa.